クリックで拡大できます。You can click to enlarge.
_DSC6233

Camera : SONY α7(LCE-7)
Lens : SONY FE 24-70mm F4 ZA OSS
Lens focal length :70mm
Manual mode : F10.0 SS:1/250s  ISO:100 WB=Manual.


6月に撮ってきた美瑛の写真を投稿しています。
I posted a picture of Biei that I took in June.

美瑛はこちら↓
Biei is here ↓


前回までの投稿↓
The last post is here ↓

6月の美瑛Biei in June.

この日は雨が降ったり止んだりという天気で日帰りという日程でした。


いつもは1泊か2泊の日程で撮影旅行には行っています。


しかし、今回は友達の仕事の出張に付いて行っての撮影でした。


友達、いつもいろいろなところに連れていってくれてありがとう!!


天気予報は曇りだったんですが美瑛に着いたら少しづつ青空が出てきましたね。


何という晴れ男なんでしょう。僕は!


美瑛の丘はいつ見ても綺麗ですよね。


It was a schedule for a day trip with the weather that it rained or stopped on this day.


I usually go on a photography trip on a schedule of 1 night or 2 nights.


However, this time I took a picture of my business's business trip.


Friends, thank you for taking me to various places all the time!
!



The weather forecast was cloudy, but a bit of blue sky came out as I arrived in Biei.



What a sunny man I guess.
I!



It is beautiful whenever you see Biei's hill.




クリックで拡大できます。You can click to enlarge.
_DSC6236
Camera : SONY α7(LCE-7)
Lens : SONY FE 24-70mm F4 ZA OSS
Lens focal length :70mm
Manual mode : F10.0 SS:1/250s  ISO:100 WB=Manual.