クリックで拡大できます。You can click to enlarge.
_DSC4303

Camera : SONY α7(LCE-7)
Lens : FE 70-300mm F4.5-5.6 G OSS
Lens focal length :300mm
Manual mode : F5.6 SS:1/250s  ISO:1600 WB=Manual.




春の円山公園の様子を投稿していきます。
I will post a state of Maruyama Park in the spring.

円山公園ってこちら↓
Maruyama park is here ↓



春の円山公園を散策しています。


北海道神宮の中を散策していたらまたエゾリスに出会いました。


僕は田舎出身なのでキツツキの木をつつく音やリスがなんかガリガリ食べている音なんかがわかります。


なので僕は野生動物は音で見つけることがたまにあります。


この日も木の上からガリガリ何か音がしたので木を見上げたらリスがお食事中でした。


けっこうたくさん人が歩いていたのですが僕しか発見していませんでしたね。


なんとも野生児な僕なんです(笑)


There were plenty of people walking, but only I knew it.


I'm strolling around Maruyama Park in spring.


When I was strolling through the Hokkaido Jingu, I met Ezoris again.


Because I am from the countryside I can understand the sounds poking the woodpecker tree and the sounds that the squirre is crunching something.


So I sometimes find wild animals by sound.


It sounded somewhat from the top of the tree on this day, so the squirrel was eating me when I looked up at the tree.


There were plenty of people walking, but only I knew it.


I am just a wild boy.



クリックで拡大できます。You can click to enlarge.
_DSC4265
Camera : SONY α7(LCE-7)
Lens : FE 90mm F2.8 Macro G OSS
Lens focal length :90mm
Manual mode : F2.8 SS:1/125s  ISO:250 WB=Manual.