クリックで拡大できます。You can click to enlarge.
_DSC8784
10月中旬 秋の美瑛に行ってきました。
前回まではこちら↓
いざ!秋の美瑛へ!ちょっとその前に。Awfully! To Biei in autumn! Before that.

今回はちょっとその前にパート2 上富良野です。
この辺はラベンダーで有名ですよね。訪れたときはすっきりと刈られていてご覧のような景色です。
奥に見えるのは十勝岳連峰ですね。頂上には雪が積もっていてとっても綺麗な山々でしたね。
やっぱり僕は田舎育ちなだけがあって、こんな風景はとってもほっとするのは気のせいでしょうかね。
今回は秋だったけど、春や夏や冬の季節もきれいなんだろうなーと思いながら撮影していました。
This time it is part 2 before that. It is Kamifurano.
This neighborhood is famous for lavender. When you visit it is a scenery like a view that is being cut.
What I can see in the back is the Tokachi dake mountain range. It was a beautiful mountain with snow piled up at the top.After all I have only been raised in the countryside, I guess this kind of scenery is so relieved.It was autumn this time, but I was photographing thinking that spring, summer and winter seasons would be beautiful as well.

Camera : SONY α7(LCE-7) 
Lens : SONY  FE 16-35mm F4 ZA OSS
Lens focal length : 35mm
Manual mode : F6.3 SS:1/250s  ISO:100 WB=Manual.



クリックで拡大できます。You can click to enlarge.
_DSC8776
とっても綺麗な風景。こんな写真が撮りたかったなー。
秋の収穫を終えて休んでいる水田ですね。お疲れ様でした。
Very beautiful landscape. I wanted to take such a picture.
It is a paddy that is resting after the autumn harvest. Thank you for your hard work.

Camera : SONY α7(LCE-7)
Lens : SONY  FE 16-35mm F4 ZA OSS
Lens focal length : 35mm
Manual mode : F8.0 SS:1/200s  ISO:100 WB=Manual.