クリックで拡大できます。You can click to enlarge.
_DSC9426
真駒内公園で秋を探してきました。
前回まではこちら↓
赤の極みThe red pole.
白樺の林White birch forest.

秋の真駒内公園を散策してきました。
とっても天気が良く紅葉がとっても綺麗でした。まだ少し早いかなーというタイミングでしたが、数日後に大雪が降ってほとんど葉っぱは落ちてしまったようです。良かったなー!!
休日だったこともあってジョギングしている方やピクニックしている方がたくさんいました。とっも素敵な公園です。春になったらジョギングしに行きたいなーと思っています。
I have been exploring the Makomanai Park in the fall.
The weather was very good and the autumn leaves were very beautiful.It was still a bit early timing, but after a few days a heavy snowfall appeared and most of the leaves seem to have fallen.It was good that I really went on this day.
There were a lot of people who are jogging and picnicking because of being a holiday.
It is a lovely park. I think that I want to go jogging in the spring.

Camera : SONY α7(LCE-7) 
Lens : SONY  FE 24-70mm F4 ZA OSS
Lens focal length : 36mm
Manual mode : F8.0 SS:1/320s  ISO:1600 WB=Manual.



クリックで拡大できます。You can click to enlarge.
_DSC9433

Camera : SONY α7(LCE-7) 
Lens : SONY  FE 24-70mm F4 ZA OSS
Lens focal length : 36mm
Manual mode : F8.0 SS:1/320s  ISO:160 WB=Manual.



クリックで拡大できます。You can click to enlarge._DSC9453
Camera : SONY α7(LCE-7) 
Lens : SONY  FE 24-70mm F4 ZA OSS
Lens focal length : 33mm
Manual mode : F6.3 SS:1/320s  ISO:640 WB=Manual.